Back on Track

Back on Track tuotteet sekä ihmisille, hevosille ja koirille. Osta meiltä niin ostat suomalaiselta ja tuet suomalaista työtä.

Olemme käyttäneet itse lähes kaikkia Back on Track:n tuotteita tai niitä on käyttänyt hevosemme / koiramme. Hyvät kokemukset tuotteesta vahvistivat sen että haluamme olla yksi Back on Track:n Suomen jälleenmyyjistä

Ruotsalainen Back on Track AB on Back on Track tuotteiden suunnittelija, tuotteiden valmistus tapahtuu yhtiön omissa tehtaissa Kiinassa ja jokaisen uuden tekstiilierän valmistuttua riippumaton yliopistolaboratorio mittaa tekstiilistä heijastuvan lämmön ja infrapunan aallonpituuden. Tällä tavoin Back on Track takaa vuodesta toiseen tuotteiden tasalaatuisuuden ja tehokkuuden,

Lisätietoja tuotemerkistä ja tuotteiden toiminnasta voit lukea Back on Track:n Suomen kotisivuilta.

Näytetään tuotteet 1-30 / 30

Back on Track riimu Werano
-4%

Back on Track riimu Werano

37,99 € 39,90 €
Back on Track WellAware Ruusunmarjarouhe 300g
-10%
Back on Track Korvahuppu, Haze collection
Back on Track riimu Werano heijastava
-4%
Back on Track Audrey riimu Full-koko
-40%
ALE -30% Back on Track Huopapohjallinen koko 38,40, 42, 43
-30%
Back on Track T-paita (-60%)
-53%
Back on Track Estesatulahuopa No. 2
Back on Track estesatulahuopa (NEW)
Back on Track verkollinen otsapanta
-30%
Back on Track Hevosen Polvisuoja
-7%

Back on Track Hevosen Polvisuoja

39,80 € 43,00 €
Back on Track Classic pintelipatja
-18%

Back on Track Classic pintelipatja

29,80 € 36,50 €
Back on Track paksut pintelipatjat
Back on Track koirantakki / koiranloimi (-10%)
Back on Track satulahuopa, esteratsastus
Back on Track satulahuopa, esteratsastus
-10%
Back on Track satulahuopa Limited Edition 2014, kouluratsastus
-20%
Back on Track satulahuopa, kouluratsastus
Back on Track hevosen kävelytyskoneloimi
Back on Track Ruusunmarjarouhe 1,5kg hevosille
-10%
Back on Track Grip-/Ratsastuskäsineet
-13%
ALE -75% Back on Track pohjallinen, koot 34-35
-75%
ALE -20% Back on Track selkävyö korkea etuosa M-koko
-20%
Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Voimassa 1.1.2015 alkaen

Verkkokauppa Annahoivaa.fi / Hoivakoti Anna ja Aapeli (Y-tunnus 2057149-2 Mutamaantie 18, 99800 Ivalo, asiakaspalvelu@annahoivaa.fi) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille [Suomeen ja EU-alueelle]. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Käytössäsi on suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet ja voit maksaa myös Visa, MasterCard ja American Express -luottokorteilla, sekä Visa Electron ja Debit-korteilla.
Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa maksun saajana korttilaskulla näkyy Hoivakoti Anna ja Aapeli

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla. Toimitamme tilaukset postitse kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella. Toimitustapavaihtoehdot ovat: Matkahuolto, Posti ja DB Schenker.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-3 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa sinulta on ennen maksutapahtumaa voitu erikseen pyytää suostumus peruutusoikeudesta luopumiseen, jotta palvelu tai digitaalinen sisältö on voitu toimittaa ennen peruutusoikeuden päättymistä. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@annahoivaa.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin (asiakaspalvelu@annahoivaa.fi). Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan [14 päivän] kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.

Palautusosoite: Annahoivaa.fi, Raviradankuja 90 96100 Rovaniemi

Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta. Peruutusoikeus ei koske sinetöitynä toimitettua tavaraa, jonka sinetti on rikottu.

Peruutusoikeus ei koske nopeasti pilaantuvia tai vanhentuvia tuotteita. Peruutusoikeus ei koske hygieniatuotteita.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 10 euron maksun.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen. Jos paketti on vioittunut Postissa, Matkahuollon tai DB Schenkerin kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin, Matkahuoltoon tai DB Schenkerille.